پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204914
ستاره اي که همه کار مي کند تا پرسپوليسي شود
تاریخ انتشار : 1395/02/18 10:22:12
نمایش : 1372
در شرايطي که پس از بازي پرسپوليس و نفت تهران عملکرد سوشا مکاني مورد نقد کارشناسان و پرسپوليسي‌ها قرار گرفته است، شنيديم عليرضا بيرانوند دروازه‌بان ملي‌پوش نفت تهران مذاکراتي پنهاني با نزديکان باشگاه سرخ داشته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بر اساس اخبار واسطه عليرضا بيرانوند مدعي است قراردادي با باشگاه نفت تهران ندارد و حتي عليرضا منصوريان هم اعلام کرد او فصل آينده مي‌تواند به هر باشگاهي که دلش خواست ملحق شود.

 

با اين وجود يکي از مسئولان نفت تهران به ما اطلاع داد بيرانوند هنوز يک سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارد!

به رغم اين خبر عليرضا بيرانوند تصميم نهايي خود را گرفته تا به هر شکل ممکن به پيراهن تيم بزرگ پرسپوليس برسد.

 

دروازه‌بان نفت تهران که سال گذشته مي‌خواست به استقلال تهران ملحق شود و همواره هم خود را طرفدار رنگ آبي مي‌دانست ناگهان با حضور مهدي رحمتي در استقلال به سمت تيم رقيب چرخيد!

بيرانوند در اردوي تيم ملي نيز با سوشا مکاني بر سر همين موضوع درگير شد چرا که سر ميز غذا مدعي شده بود پيوستن به استقلال تهران با توجه به حضور رحمتي سخت است اما بازي کردن و فيکس شدن در پرسپوليس راحت است و ...!

 

از اصل بحث دور نشويم. هر چند مسئولان باشگاه پرسپوليس هر گونه مذاکره با بازيکنان ديگر را تکذيب مي‌کنند ولي راوي مي‌گفت مو لاي درز اين خبر نمي‌رود!

عليرضا بيرانوند که خوب مي‌داند فيکس شدن در تيم ملي منوط به بازي کردن در ترکيب اصلي يکي از دو تيم بزرگ پايتخت است، خودش پيش‌قدم شده تا فصل آينده را در پرسپوليس توپ بزند.

 

از آن طرف هم برانکو از فراز و نشيب‌هاي سوشا مکاني خسته شده و از خريد الکساندر لوبانف هم پشيمان است بدش نمي‌آيد دروازه‌باني مثل عليرضا بيرانوند را به پرسپوليس بياورد.

 

شنيديم مرد کروات بعد از بازي پرسپوليس و نفت تهران در محافل خصوصي به مشکل دروازه‌باني‌ تيمش اعتراف کرده و گفته است اگر گلر درجه يکي در اختيار داشت در فاصله 2 هفته مانده به پايان ليگ قهرمانان مي‌شد اما الان بايد با دو حريف ديگر بجنگد و به اميد لغزش استقلال تهران و خوزستان باشد.

 

ناگفته نماند عليرضا بيرانوند اختلاف مالي با پرسپوليسي‌ها ندارد و حتي حاضر است تخفيف خوبي هم بدهد!

منبع:خبر ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html